Jak na perfektní kampaň energeticky, strategickyprakticky.

Masterclass na téma "Kampaň, co bere dech"

Proměň své kampaně v zážitek plný radosti a lehkosti. Připoj se k nám na dvoudenní masterclass a nauč se, jak vytvořit kampaně, které ti přinesou vyšší výdělky i více času na rodinu.

Objev kouzlo energeticky vyladěných kampaní, které tě budou bavit a díky kterým bude tvůj příjem krásně růst  🙂

Zamiluj si kampaně, slaď se s nimi energeticky a zvyšuj díky nim své příjmy.

Zažila jsi to někdy...?

- Strávila jsi hodiny, dny, týdny přípravou dokonalé kampaně. Vymyslela jsi chytlavé titulky, napsala skvělé prodejní texty, připravila úžasné bonusy. Ale když přišel čas spuštění, bylo ticho po pěšině. Žádné prodeje, žádné reakce, nic. Jako bys volala do prázdna.

 

- Tvůj bezplatný obsah se klientům líbil, chválili ho, byli nadšení. Cítila ses skvěle! Ale ve chvíli, kdy jsi zmínila placený produkt, všichni najednou zmizeli. Začala sis připadat jako podvodnice, která se snaží využít jejich důvěry.

 

- Měla jsi sny o finanční svobodě, kterou ti tvůj online byznys přinese. Představovala sis, jak budeš moci cestovat, užívat si luxusu, mít čas na rodinu. Ale realita? Sotva pokrýváš náklady a tvé sny se rozplývají před očima.

 

- Každý neúspěch tě srazil na kolena. Začala jsi pochybovat o svých schopnostech, o svém nápadu, o sobě samé. Přemýšlela jsi, jestli na to vůbec máš. Jestli bys neměla raději zůstat v bezpečí zaměstnání.

 

- Motivace se vytrácela a ty jsi cítila, jak propadáš do spirály vyhoření. Radost z tvorby se vytratila, vše se zdálo jako dřina bez konce. Přistihla ses, jak prokrastinuješ, vyhýbáš se práci, hledáš únikové cesty.

 

 

Ptala ses sama sebe: "Co dělám špatně? Vždyť dělám všechno podle rad expertů. Tak proč to nefunguje?"

Odpověď je jednoduchá, ale zároveň překvapivá.

 

Chyběl ti klíčový dílek skládačky. Něco, co ti nikdo neřekl, protože to sami nevěděli.

 

Tím chybějícím dílkem je návaznost.

 

Návaznost mezi tvým bezplatným obsahem a placeným produktem.

 

Návaznost, která proměňuje fanoušky v platící zákazníky.

 

Návaznost, bez které je každá kampaň odsouzena k neúspěchu.

Představ si to takhle: Tvůj bezplatný obsah (magnet) je jako první rande. Snažíš se zaujmout, okouzlit, vytvořit touhu po dalším setkání. Ale co se stane, když na druhé rande pozveš někoho úplně jiného? Někoho, kdo s tebou nemá nic společného? Zklamání a nedůvěra.

 

A přesně to se děje, když tvůj placený produkt nekoresponduje s tím, co jsi nabízela zdarma. Je to, jako bys vyměnila osobnost. Tvoji fanoušci jsou zmatení, nejistí, odcizení. Nechápou, proč by měli najednou platit za něco, co s tebou nesouvisí.

 

Klíčem k úspěchu je vytvořit hladký přechod od magnetu k placenému produktu. Přechod, který působí přirozeně a logicky. Přechod, který umocňuje touhu a zvědavost. Přechod, který říká: "Tohle je přesně to, co potřebuješ, abys dosáhla svých cílů."

 

 

Věř mi, tvá vina to není. Kampaň může být opravdu náročná, pokud nevíš, jak to správně propojit.

Začni si kampaně užívat - a začni je dělat úspěšně 🙂 

Sama si pamatuju, jaké pro mě první kampaně byly. Zahlcenost, složité technikálie, strategické kroky, marketing, copywriting, do toho děti a domácnost.... Bylo to šílený. Všechny ty náročné přípravy, ponocování, rozpolcenost, energetická náročnost... A pak se kampaň spustilaprodeje nepřicházely. Energie klesala, vše jsem vzdávala a svou první kampaň jsem dokonce ani nedokončila. Byla jsem z ní vyčerpaná ještě několik týdnů a nechtělo se mi nic (a už vůbec ne to zažít znovu). Trvalo ještě dlouho, než jsem se pustila do další...

 

Nyní už mám za sebou desítky kampaní, které jsem se naučila zvládat v pohodě, klidu, lehkosti, bez zahlcení i pocitu zanedbávání dětí - a hlavně s promyšleným postupem, který prostě funguje..

 

Jsou to vždy nádherné dny plné energie a já se na ně pokaždé těšímužívám si je. Aniž bych lpěla na výsledku, aniž by mi klesala energie a já se cítila "vyřízená"...

Ale dřív to tak fakt nebylo. Ještě před rokem a půl jsem se děsila každé kampaně a vůbec jsem je nechtěla dělat. Přišlo mi to tak složité a náročné...

Přitom to jde fakt snadno. Jen je potřeba dodržet pár důležitých věcí, postupů a vychytávek 🙂

Jak na to? Pojď si se mnou naplánovat (a hlavně pochopit) smysl perfektní kampaně v klidu a lehkosti, bez zahlcení.

 

Energeticky, strategicky i technicky. 

 

Konkrétní kroky, tipy, návody. Promysli a ujasni si, jak na to, aby to fakt fungovalo.

 

A hlavně - pojď pochopit, jak na to, aby kampaň přinášela výsledky.

 

Tento formát pak můžeš využívat opakovaně při každé další kampani a díky tomu je zvládat se stále větší lehkostí.

 

  •  Přestaň se bát kampaní a začni je milovat. Představ si ten pocit, když se na svou další kampaň budeš těšit s nadšením a radostí, místo stresu a obav. Budeš se cítit sebevědomá, připravená a plná energie. Tvá mysl bude jasná, soustředěná a kreativní, připravená vytvořit něco skvělého.
  •  Užívej si svobodu a flexibilitu, kterou ti úspěšné kampaně přinesou. Budeš mít více času a prostředků věnovat se tomu, co miluješ - ať už je to trávení času s rodinou, cestování, koníčky nebo cokoliv jiného. Tvůj byznys bude fungovat hladce a efektivně, což ti umožní žít život podle tvých představ.
  •  Poznej ten báječný pocit, když tvé kampaně rezonují s tvými zákazníky a oni se nadšeně hlásí o tvé produkty a služby. Budeš dostávat nadšené zprávy a pozitivní zpětnou vazbu, která tě bude hřát u srdce. Uvědomíš si, že tvá práce má skutečný dopad a smysl.
  •  Zažij euforii a oslavu, když tvé kampaně překonají všechna očekávání. Budeš si užívat ovoce své práce a sdílet radost se svými blízkými. Uvědomíš si, že jsi na cestě k opravdové velikosti a že tvůj potenciál je neomezený. 🙂

Jak to bude vypadat? 

Čekají nás dva společné dny 21. a 22.října v 10 hodin (samozřejmostí je záznam)

Setkáme se živě na zoomu

Vytvoříme si perfektní plán i postup - strategicky, energeticky i prakticky.

Zaměříme se na logickou návaznost produktu zdarma a placeného produktu, posvítíme si na prodejní texty, na prodejní e-maily (včetně lákavého předmětu), projdeme si strukturu prodejní stránky.

Sladíme energii prodeje s tvým produktem (bez toho to nefunguje)

Bude samozřejmě prostor i pro veškeré vaše dotazy 🙂 

Pro koho je masterclass určená?

  • Už podnikáš, máš svůj projekt
  • Kampaně znáš, ale moc se ti nedaří (nebo je nerada děláš kvůli náročnosti)
  • O kampaních jsi slyšela, ale prakticky je neděláš, ráda by ses je naučila funkčně.
  • Máš skvělý produkt nebo službu, ale zatím se ti nedaří oslovit správné publikum a prodat
Cena za celou dvoudenní masterclass je
1 290 Kč
VIP varianta (masterclas a koučink)
1 990 Kč
Plus 60 minut privátního koučinku se mnou (v hodnotě 2000 Kč)